Bingo Banko vender tilbage på TV2

Har du set reklamerne endnu? Hvis ikke, så kan jeg fortælle dig at Bingo Banko nu vender tilbage til en ny sæson d. 11 September. Og jeg tør væde på at de to værter af programmet Simon Talbot og Jacob Wilson er klar til at fyre den af hver Lørdag. Det kommer de jo til at gøre i fællesskab med jer der sidder derhjemme i stuerne og også de mange tilskuere der er med inde i studiet.

Gitte Madsen som er TV 2s underholdningschef har sagt dette omkring den nye sæson: "Bingo Banko kom i foråret rullende - højtråbende, legesygt og i utroligt godt humør - og gav os et helt nyt bud på, hvad tv-underholdning også kan være. Med flere millioner printede plader hver lørdag er der grund til at tro, at mange tusinde danske familier hellere end gerne vil spille Bingo Banko med hinanden og med TV 2 igen lørdag aften." Hun tilføjer også: "Recepten mellem stand-up, vilde stunts, skæve vinkler og fede præmier er det perfekte set-up, når der skal hygges i familien Danmark. Så Bingo Banko skyder vores familielørdage i gang igen, og det kommer helt sikkert til at larme"

Hovedpræmien som gives ud i denne sæson af Bingo Banko er intet mindre end et helt nyt hus. Huset kan du vinde på fuld plade og dette kan du gøre bare ved at sidde i sofaen foran dit tv. Husk nu også at du kan se hvilke præmier der er de forskellige Lørdage der sendes Bingo Banko her på siden.

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg glæder mig ihvertfald til at sidde foran mit tv på Lørdag med de Bingo Banko plader jeg har printet ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar